F.A.Q - Ofte stillede spørgsmål

.

F.A.Q

 

Hvem er i og er jeres DJ’s?

DJ4eventz er en sammenslutning af DJ’s fra hele landet. Vi dækker hele Danmark og har over 30 professionelle DJ’s med mellem 5-30 års erfaring bag pulten.
Vi forsøger derfor altid at matche alderssammensætningen blandt selskabet med Dj’ens alder og erfaring, så I får den bedst mulige oplevelse.

 

Er vi landsdækkende?

Ja – DJ4eventz er et landsdækkende mobildiskotek med lokale DJ’s i hele landet. Vi holder til på Sjælland og opererer i hele Danmark.

 

Hvordan sikrer jeg mig at Dj’en er lige til min fest?

Vi vælger Dj’en som er bedst egnet/kvalificeret til lige netop din fest. Udvælgelsen er baseret på vores indledende dialog om dine præferencer og dine forventninger til Dj’en. 

Alle vores DJ’s har minimum 5 års erfaring. Dj’en er altså ikke tilfældigt valgt, men valgt ud fra gode tilbagemeldinger fra lige den type arrangement, som du skal holde (fødselsdag, bryllup, firmafest mm.)

 

Kan vi tale med Dj’en inden?

I vil I blive kontaktet af jeres DJ inden arrangementsdatoen, hvor I kan tage en dybere snak omkring ønskerne for fx. musik og spillestil.
Kontakten mellem jer og Dj’en er vigtig for os.

 

Hvornår ankommer Dj’en til arrangementet?

Medmindre andet er aftalt, så ankommer Dj’en ca. 1 time før, at Dj’en skal gå i gang med at spille.
Selve opsætningen og klargøringen af udstyret tager omkring 30-45 minutter, hvorfor Dj’en vil være klar til at spille til det aftalte tidspunkt.

  

Kan vi låne anlæg/tidlig opsætning før Dj’en er sat til at spille?

Ja, det vil altid være muligt for vores DJ’s at komme ud og sætte både lyd- og lysudstyret op på dagen før gæsterne ankommer. Dermed har I mulighed for at bruge udstyret til at spille musik gennem fx Mobiltelefon, tablet eller medbragt computer.

Hvilken musikstil spiller i?

Vores erfarne Dj´s spiller som udgangspunkt musik fra 60ér, 70ér, 80ér, 90érne samt nye radio hits som du kender fra radioen, så der er noget for alle aldre.
Musikstilen planlægges i tæt dialog med dig.

 

Hvilke type fest spiller DJ4eventz til?

DJ4eventz spiller til alle typer af arrangementer. Vi kan opfylde alle krav med de dj’s vi har.

 

Hvilke spilletider er standard?

Det kan svinge en del hvilke spilletider er optimale for hvilken type af fest eller event. Er der tale om et bryllup anbefaler vi en spilletid fra kl. 22.00 – 03.00. Hvis det ønskes, kan der også spilles musik via vores diner pakker fra kl. 18.00.

Er der tale om en fødselsdag, konfirmation, firmafest, julefrokost, eller lignende hedder spilletiderne ofte kl. 21.00 – 02.00.

 

Kan I spille brudevalsen?

Ja, vi vil meget gerne spille brudevalsen.

 

Kan vi forlænge DJ på aftenen?

Ja, du kan forlænge Dj’en på selve aftenen hvis du ønsker, at festen ikke skal stoppe. Det sker ofte at festen går så godt, at der forlænges med en time eller to på selve aftenen.

 

Tager DJ imod musikønsker?

Ja alle kan komme op og ønske sig en sang, hvor dj’en vil tage godt imod jer.

 

 

Hvad hvis vores DJ er syg?

Vi vil derfor altid finde en erstatning, som matcher den DJ, som I allerede har lavet en aftale med. Derfor er I sikret, at der kommer en dygtig DJ og spiller til jeres arrangement.DJ4eventz har vagttelefonen hele døgnet rundt 24/7 på: +45 27 28 50 50

 

Spiller i højt?

Vi tilpasser altid lyden efter lokaliteten, samt arrangementets type. Det skal gerne være sådan at man kan tale sammen og ikke have ondt i ørerne dagen efter.
Hvis du syntes vi spiller for højt, siger du bare til, så skruer vi gerne ned for styrken.

 

Hvor meget fylder i?

Det svinger fra DJ til DJ hvor meget plads der nu skal bruges. Generelt fylder vi 1-2 meter i dybden (med DJ-pult og DJ bagved) og 2-4 meter i længden. Der er altid mulighed for at rykke tingene mere eller mindre sammen. Er muligheden for at fylde mere i længden der, vil vores DJ’s ofte benytte sig af denne mulighed, da det vil syne af mere.

 

Hvor mange kommer I?

Vi kommer kun det nødvendige antal personer, til mindre fester normalt 1-2 og ved større arrangementer evt. 1-2 ekstra hjælpere ved opstilling.

 

Hvor meget strøm bruger i?

Strøm mængden fremgår i den aftalebekræftelse vi udarbejder og fremsender ved en booking. Normalt kan vi nøjes med en alm. 230 volt ubelastet fase. (altså en ganske alm. stikkontakt i væggen) Vi medbringer selv diverse kabler m.m.

Hvordan betaler jeg?

Betaling kan med Bankoverførsel, MobilePay, Faktura, EAN-fakturering eller Kontant.

Er transport inklusiv i prisen?

Ja, transport er regnet med i tilbuddet.

 

Modtager vi en kontrakt?

Vi fremsender en skriftlig bekræftelse på e-mail med generelle betingelser samt praktiske oplysninger.

 

Har DJ4eventz et forsikringsselskab?

Ja – Tryg Forsikring A/S

 

Corona/COVID-19

Skulle det blive nødvendigt at flytte eller helt aflyse arrangementet gør vi dette uden bekostning. Afbestilling skal ske via mail eller telefon til DJ4eventz senest 5 dage før arrangementsdatoen.

HANDELSBETINGELSER HOS DJ4EVENTZ

Alt omkring, hvad du skal være opmærksom på, inden du lejer en DJ til din fest hos os.

Betingelser:
Aftalen er bindende og gældende fra det øjeblik, hvor der bekræftes på skrift fra kunden, at oplysninger er korrekte. 

Medmindre andet er aftalt udsendes faktura til betaling op til 2 uger i forvejen.
I tilfælde af annullering af aftalen, skal dette ske senest 1 måned i forvejen for arrangementet. 
Ved senere annullering end 1 måned forinden arrangementet afregnes med 50% af det samlede aftalte beløb.
Ved senere annullering end 7 dage forinden arrangementet afregnes med 100% af det samlede aftalte beløb.
I tilfælde af COVID-19 eller dertil lignende hændelser, der lovgivningsmæssigt umuliggør afholdelse af arrangementet, annulleres aftalen på opfordring fra kunden med 1 times varsel.
Medmindre andet er aftalt, er det forventeligt, at vi ankommer 1-2 timer i forvejen for det aftalte starttidspunkt og opsætter udstyr. 
Såfremt DJ’en er tilstedeværende inden for almindelig spisetid skal han bespises.
Der skal være drikkevarer tilgængelige for DJ’en i løbet af arrangementet, eksempelvis vand/sodavand. 
Yderligere spilletid koster 600kr. time og afregnes direkte til DJ’en på aftenen. 
Kontrakten er indgået med forbehold for naturkatastrofer, krig eller terror.
Ifald at kunden undlader at opfylde sine forpligtelser i henhold til aftalens betingelser, er DJ’en berettiget til ikke at optræde. 
Kunden er til enhver tid ansvarlig for skader, der måtte pådrages gæster, DJ’en eller udstyr. 
Vdfsound er ikke erstatningsansvarlig ved tilfælde af brand, vandskade eller funktions svigt ved arrangementet. 

Lej En DJ til din fest

Dj til fest i hele Danmark

HANDELSBETINGELSER gør sig gældende for alle produkter, som bliver udlejet hos DJ4Eventz

Følgende betingelser er gældende for leje af Soundboks, led lamperne, røgmaskine samt alle nødvendige kabler og stativer. Ændringer i betingelserne kan ske uden varsel, men det er de på bookingtidspunktet gældende betingelser, som er gældende, også selvom lejeperioden ligger efter eventuel ændring af betingelser. I følgende benævnes den person eller firma som har indgået aftalen som lejer.

1.Legitimation: 
Ved leje af udstyr skal lejer fremvise gyldigt billede-ID. Kørekort/pas samt sygesikringsbevis. Vi tager billede/kopi af legitimation og opbevarer det forsvarligt indtil udstyret er returneret til vores lager, og fundet uden defekter eller andre fejl. Lejer skal være dansk statsborger og være fyldt 18 år. Hvis ikke lejer er fyldt 18 år, kan denne have værge som afleverer gyldig legitimation. Udstyret bliver ikke udleveret hvis legitimation ikke kan forevises. Det samme gør sig gældende hvis ikke vi må tage kopi/billede af den fremviste legitimation.

  1. Anvendelse

Det lejede udstyr må kun benyttes til det aftalte formål. Alt lejet udstyr benyttes på eget ansvar. Udlejer påtager sig derfor intet ansvar for skader på personer eller materiel ved brug af det lejede udstyr.

Det lejede udstyr må ikke videreudlejes eller udtages af Danmark, uden udlejers skriftlige tilladelse. Alle effekter er af Vdfsound ejendom og kan derfor ikke sælges, pantsættes eller lignende. Lejer er endvidere selv forpligte til at kontrollere, at der ikke er mangler i henhold til kontrakten og det lejede udstyr ved afhentning/levering.

Lejer instrueres i opsætning og tilslutning af det lejede udstyr ved afhentning

  1. Bestilling

Bestilling af udstyr er bindende ved henvendelse både i forretning/lager, ved aftale med udlejer-personale, mundtligt over telefonen eller skriftligt.

  1. Reparation
    Udstyret henstår for lejers ansvar i hele lejeperioden. I hele lejeperioden som er beskrevet ovenfor, er det derfor lejer der hæfter for udstyret   
    Udlejer er ikke ansvarlig for skader forvoldt på det lejede udstyr i lejeperioden. Lejer er derimod fuldt ansvarlig for skader herunder mekaniske eller elektriske forstyrrelser og forkerte spændinger, glemt, tabt eller forlagt udstyr eller anden bortkomst samt hærværk og tyveri. Hærværk og tyveri meldes til politiet så snart det opdages, og ligeledes meldes det til DJ4Eventz. Kopi af politirapporten sendes til os. Skader eller andet af ovennævnte erstattes af lejer til det lejede udstyrs vejledende udsalgspriser. Lejer kan aldrig blive gjort økonomisk ansvarlig for mere end anskaffelsesværdien på hvad nyt tilsvarende anlæg koster.

5.Tyveri

Bliver det lejede udstyr stjålet, hæfter lejer for det økonomisk via depositummet samt den resterende værdi af det lejede udstyr. Værdi af udstyret.

  1. Aflevering

Aflevering af det lejede udstyr skal ske i henhold til aftale med udlejer. Hvis ikke andet er aftalt, betragtes udstyret som udlejet i hele perioden. Hvis udlejer ikke modtager det lejede materiale retur rettidigt, kan ekstra leje opkræves.

Det lejede udstyr skal afleveres i original og rengjort stand efter lejeperiodens udløb. Er det ikke tilfældet, tillægges gebyr på regering.

  1. Reparation

I tilfælde af reparation af en eller flere soundbokse, er DJ4Eventz i sin fulde ret til at opkræve et servicegebyr på op til 500,-.

© 2020 DJ4Eventz 

Links

Betaling

Faktura

EAN-Faktura

Bank Overførsel

Mobilepay

Kontant