FAQ

FAQ

Mest stille spørgsmål

Hvem er i og er jeres DJ’s?

DJ4eventz er en sammenslutning af DJ’s fra hele landet. Vi dækker hele Danmark og har over 30 professionelle DJ’s med mellem 5-30 års erfaring bag pulten. Vi forsøger derfor altid at matche alderssammensætningen blandt selskabet med Dj’ens alder og erfaring, så I får den bedst mulige oplevelse.

Er vi landsdækkende?

Ja – DJ4eventz er et landsdækkende mobildiskotek med lokale DJ’s i hele landet. Vi holder til på Sjælland og opererer i hele Danmark.

Hvornår ankommer Dj’en til arrangementet?

Medmindre andet er aftalt, så ankommer Dj’en ca. 1 time før, at Dj’en skal gå i gang med at spille.
Selve opsætningen og klargøringen af udstyret tager omkring 30-45 minutter, hvorfor Dj’en vil være klar til at spille til det aftalte tidspunkt.

Hvor mange kommer i?

Vi kommer kun det nødvendige antal personer, til mindre fester normalt 1-2 og ved større arrangementer evt. 1-2 ekstra hjælpere ved opstilling.

Kan vi låne anlæg/tidlig opsætning før Dj’en er sat til at spille?

Ja, det vil altid være muligt for vores DJ’s at komme ud og sætte både lyd- og lysudstyret op på dagen før gæsterne ankommer. Dermed har I mulighed for at bruge udstyret til at spille musik gennem fx Mobiltelefon, tablet eller medbragt computer.

Kan I spille brudevalsen?

Ja, vi vil meget gerne spille brudevalsen.

Kan vi forlænge DJ på aftenen?

Ja, du kan forlænge Dj’en på selve aftenen hvis du ønsker, at festen ikke skal stoppe. Det sker ofte at festen går så godt, at der forlænges med en time eller to på selve aftenen.

Hvor meget fylder i?

Det svinger fra DJ til DJ hvor meget plads der nu skal bruges. Generelt fylder vi 1-2 meter i dybden (med DJ-pult og DJ bagved) og 2-4 meter i længden. Der er altid mulighed for at rykke tingene mere eller mindre sammen. Er muligheden for at fylde mere i længden der, vil vores DJ’s ofte benytte sig af denne mulighed, da det vil syne af mere.

Kan man afbestile DJ ?

Ja, det kan I godt – efter helt almindelige forskrifter i branchen:
Afbestiller du 30 dage eller mere før arrangementet annullerer vi uden videre din booking.
Afbestiller du mindre end 30 dage før arrangementet vil du modtage en faktura på 25% af de samlede aftalte beløb.(Det svar til depositum du har betalt)
Afbestiller du 7 dage eller mindre før arrangementet, vil du modtage en faktura på det samlede aftalte beløb.

Tager DJ imod musikønsker?

Ja alle kan komme op og ønske sig en sang, hvor dj’en vil tage godt imod jer.

Modtage vi en kontrakt?

Vi fremsender en skriftlig bekræftelse på e-mail med generelle betingelser samt praktiske oplysninger.

Hvordan betaler jeg?

Betaling kan med Bankoverførsel, MobilePay, Faktura, EAN-fakturering eller Kontant.

Er transport inc. i prisen?

Ja, transport er regnet med i tilbuddet.

Har i et forsikringselskab?

Ja – Alm. Brand Forsikring A/S

Hvordan sikrer jeg mig at Dj’en er lige til min fest?

Vi vælger Dj’en som er bedst egnet/kvalificeret til lige netop din fest. Udvælgelsen er baseret på vores indledende dialog om dine præferencer og dine forventninger til Dj’en. 

Alle vores DJ’s har minimum 5 års erfaring. Dj’en er altså ikke tilfældigt valgt, men valgt ud fra gode tilbagemeldinger fra lige den type arrangement, som du skal holde (fødselsdag, bryllup, firmafest mm.)

Kan vi tale med Dj’en inden?

I vil I blive kontaktet af jeres DJ inden arrangementsdatoen, hvor I kan tage en dybere snak omkring ønskerne for fx. musik og spillestil.
Kontakten mellem jer og Dj’en er vigtig for os.

Hvilken musikstil spiller i?

ores erfarne Dj´s spiller som udgangspunkt musik fra 60ér, 70ér, 80ér, 90érne samt nye radio hits som du kender fra radioen, så der er noget for alle aldre.
Musikstilen planlægges i tæt dialog med dig.

Hvilke type fest spiller DJ4eventz til?

DJ4eventz spiller til alle typer af arrangementer. Vi kan opfylde alle krav med de dj’s vi har.

Hvilke spilletider er standard?

Det kan svinge en del hvilke spilletider er optimale for hvilken type af fest eller event. Er der tale om et bryllup anbefaler vi en spilletid fra kl. 22.00 – 03.00. Hvis det ønskes, kan der også spilles musik via vores diner pakker fra kl. 18.00.

Er der tale om en fødselsdag, konfirmation, firmafest, julefrokost, eller lignende hedder spilletiderne ofte kl. 21.00 – 02.00.

Hvad hvis vores DJ er syg?

Vi vil derfor altid finde en erstatning, som matcher den DJ, som I allerede har lavet en aftale med. Derfor er I sikret, at der kommer en dygtig DJ og spiller til jeres arrangement.DJ4eventz har vagttelefonen hele døgnet rundt 24/7 på: +45 27 28 50 50

Spiller i højt?

Vi tilpasser altid lyden efter lokaliteten, samt arrangementets type. Det skal gerne være sådan at man kan tale sammen og ikke have ondt i ørerne dagen efter.
Hvis du syntes vi spiller for højt, siger du bare til, så skruer vi gerne ned for styrken.

Hvor meget strøm bruger i?

Strøm mængden fremgår i den aftalebekræftelse vi udarbejder og fremsender ved en booking. Normalt kan vi nøjes med en alm. 230 volt ubelastet fase. (altså en ganske alm. stikkontakt i væggen) Vi medbringer selv diverse kabler m.m.

Lej en DJ
LEJ EN DJ

Skal Dj'en have mad og drikke ?

Når du lejer en DJ, der skal spille inden for almindelig spisetid, så forventer vi også, at der er mad til ham.
Det behøver ikke at være den store 5-retters menu, men en tallerkenfuld mad eller en sandwich, skal der til.

DJ’en skal i alle tilfælde have mulighed for drikkevarer. Øl eller andre alkoholiske drikke er dog bestemt ikke et krav

LEJ DJ4EVENTZ TIL FEST

Med mere end 10 års erfaring har Dj4eventz leveret Dj til privatfester, firmafester samt større og mindre events i hele Danmark.

Hire a DJ for,   80's party , reception , youth party ,  birthday , Christmas party cheese .

Contact us to find out about the possibilities of booking a DJ for any event you want to have. We provide guidance in relation to the event you are going to hold, so that you get the DJ that suits your upcoming party.